10 December.

2010-12-10 @ 20:18:34


Jag & min barndomsvän Cecilia♥.. Tagen för 3 år sedan :)
Älskar dig!

Den där listan verkar gå åt hee..
Jag känner verkligen hur jag har glidit iväg från the world web wide.. Men så är det när verkligheten kommer ikapp och man inte ens kan sitta två sekunder utan att lillen ska sätta på spisen och gör han inte det så hoppar han upp i soffan och inte fattar han heller att soffan tar slut utan han kryper tills det tar slut och så Poff slår han i golvet. Min lilla älskling.♥ Han har varit sjuk i några dagar nu och haft hög feber, beror nog på att han fått en tand till. Snart har han hela munnen full. Redan 8 tänder.. Sjukt. Och går gör han också.. Inte bara ett setg numera utan han tar flera steg innan han drattar på wumpan. Nu kommer verkligheten ikapp här! Måste rusa.


Kommentarer
Cecilia

Åh, älskar dig med <3 Du ska veta att jag alltid står vid din sida, även fast vi inte ses så ofta :)

En vän som du är sällsynt <3 :)

2010-12-11 @ 01:31:29
Emily

Säger detsamma!

Vill verkligen bo ute i Navestad.. Finns inget att göra i Ljura. Då skulle vi ju kunna ses oftare också..<3

2010-12-11 @ 16:11:38
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!