Vart tog dagen vägen?

2010-08-29 @ 22:56:00

Ibland försvinner dagarna så fort. Man hinner liksom inte med. Idag var vi på babyshower hos Mickis som ska ha den 10-10-10 :D Haha coolt datum, känns som typ domedagen eller nått :P
Träffade Melissa och Jenka och deras barn och det var skitkul! Här i Ljura eller hageby finns det ingen att umgås med typ. Jo det finns vissa änglar, men jag menar.. Jag vill bara komma bort härifrån. Navestad skulle vara perfekt om man ser till hur jag skulle trivas. Men det är ju inte bara jag som bestämmer.

Hur eller hur, min kamera är still sönder och hittar inte garantin. Lagom surt.
Imorn kommer det jag lägga upp en parodi och jag har fått idén från den här låten. Haha! Lyssna på låten liksom :D (inte samma beat men jag kommer härma "ghetto, så grym på att rappa med mina rim slim plim" ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!