Uppe såhär "sent". Hur coolt?

2010-08-18 @ 22:49:58

Hej! Nu är väl alla ute och partar på Augustifestivalen. Eller iallafall kanske sitter och tar en öl? Det är så sjukt egentligen, jag har aldrig kunnat festa på festivalen. Den största orsaken är att jag inte haft råd, haha! :D
Men jag har lixom aldrig firat. Bara gått upp för den där jäkla backen för  att sedan gå ner o sen upp o ner upp o ner. Ja, ni Norrköpingsbor vet vilken backe jag menar.

När är det stånden kommer? Vill gå och titta lite. Ska hitta på nått med Jonna. Sätta oss nånstans och bara snacka och umgås. Njahe, nu suckar min man för han vill sitta här. WUÄ, ja som vill blogga. Another day Another time!

Förresten, Joel har sovit sen 20.00 och han har aldrig lagt sig så "tidigt". Får se hurlänge han sover nu. Hoppas de blir bra iallafall.


Kommentarer
Carolina

herre gud du är inte klock skulle jag aldrig köpa för så mycke pengar.På fredag kommer marknaden

2010-08-18 @ 23:07:15
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Anonym

Börja blogga på http://www.nattstad.se/blogga?r=628292! Du får betalt även om du har en liten blogg. Du får betalt per sidvisning. Du kan sälja annonser i din blogg där du får 70% provision och mycket mer. Börja blogga där redan nu! ;D Klicka på denna länken för att bli medlem http://www.nattstad.se/blogga?r=628292

2010-08-19 @ 01:14:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!