Tisdag igen?!

2010-08-24 @ 08:30:51

Har haft mega problem med att söva om Joel inatt. Känns som han varit vaken hela natten, men de har han ju inte :) Vid ett ska vi dra ner till Timjan. Jag går ju där varje Tisdag (frivilligt) Det är som jag sagt innan, mödrar som träffas där som inte mår så bra. Jag träffade hela gruppen förra Tisdagen (det har alltid fattats nån) och jag kan inte förstå att de inte mår bra. De är öppna och glada och det känns att jag är den enda som faktiskt mår dåligt ibland, även om jag vet att det inte är så.

Det är skönt på ett sätt att inte behöva sitta där och fejka fram ett leende. Fast det gör jag ändå. Känner mig inte tillräckligt trygg i gruppen för att öppna upp mig, så jag sitter där och bara ler. Vi får se när fasaden trillar ner.

Men nu mår jag faktiskt relativt bra. Jag känner mig pigg i själen och inte lika arg/frustrerad som jag brukar!
Förra veckan gjorde vi hand och fotavtryck i gips. Vi har redan en men jag tänkte vara smart och ta den andra handen och den andra foten, men det blev samma! haha :D Men det ska bli kul.. Tycker bara det är jobbigt o konka på vagnen upp & ner för trappan själv.. Blah


Joel 1 & halv månad


Kommentarer
Carolina

Dey kommer kännas mycke lättare sen när man känner alla.jag kan inte heller öppna mig inför folk jag inte känner det är vanligt

2010-08-24 @ 10:27:21
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!