Sjukt bra film.

2010-08-22 @ 07:24:53

Jag älskar den här filmen! Blev att se den igår med Vic! Så skönt att bara få tid, han & Jag. Känns som det inte är allt för ofta då han jobbar mycke och Joel nästan alltid är vaken. Så den lilla tid vi får tillsammans uppskattar jag! :D Jag var sugen på att följa med Jonna och gänget ut men jag var trött och jag orkade faktiskt inte sen ändå! Men tack för i Torsdags it made my year :P

Filmen switchblade är ju inte läskig. Den är äcklig, typ Saw & Scream äcklig, men inte the Ring & The grudge äcklig. Såna filmer med konstiga människor kan jag inte se, då kan jag inte sova med lampan släckt :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!