Ny header

2010-08-13 @ 08:35:49

Som ni kan se så har jag gjort en ny header :) Men den blev sne och jag förstår inte varför? Hmm.
Imorse vaknade Joel skapligt iallafall - klockan 7. Nu sover lillen igen och jag funderar starkt på att lägga mig bredvid Victor & Joel :) Men jag vet inte för jag brukar oftast bli trött om jag sover mer. Är det bara jag? hehe. Rensade Joels garderob IGEN så nu har vi massa med kläder i strl 50 / 56. Min bror & min "styvkusin"  (Nej de är inte släkt) ska ha tvillingar i Oktober så de har fått lite kläder av oss.

Jag har ju lagt undan kläder till nästa barn som kommer komma ca 2020 eller senare, haha! Iallafall som det känns just nu! Jag vill inte spara allt för lite nytt vill man ju ha till nästa. Helst i färgen rooosa :)


Gammal bild på mig och lillasyster Melanie♥


Kommentarer
Carolina

svar: nej et är inte bettys valp. utan taxen som sitter brevid tarzan är bettys dotter

2010-08-13 @ 12:36:43
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Mella

Älskar dig ! :)

2010-08-13 @ 13:59:53
URL: http://chiilenamelanie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!