nån som vill ut och gå?

2010-08-08 @ 10:07:45

I  eftermiddag ska vi åka till Victors mamma. Vi har blivit bjudna på middag. Victor slutar inte förrän fem så det får bli en snabbis :) Men det ska bli kul för henne att få träffa sitt barnbarn..
Själv tänkte jag värma på lite köttsoppa såhär tidigt, haha! Vill fika ute men ingen svarar. Alla är väl bakis eller nått ;) Jag sov ju själv till klockan 2 på dagen efter jag partajat! Men det var då, det var då. Känner mig asgammal när jag säger så, haha! Annars då? Tänker gå ut och gå i skogen med Joel. Ingen vill ju följa med :( Tänker inte bara sitta här hemma. Men nu blir de bädda sängen, sen äta!♥


Kommentarer
LInda

vi ka gå någon dag? :) vi brukar gå till skogen :)melle gillart :)

2010-08-08 @ 12:45:25
Victor

Fan va vacker du är älskling <3

2010-08-08 @ 12:46:48
Pega

Jag hade gärna fikat med dig gumman:) Pusss

2010-08-08 @ 13:10:32
URL: http://pegggi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!