Men hello dääär

2010-08-17 @ 00:49:56

Drar en nattbloggning bara för att :) Kan inte sova för att jag har ont i en tand. Vad händer med mina tänder? (haha rimrim) Gör de revolt eller? Och för vad isåfall? Känner att jag bara vill ligga med Vic framför tvn och mysa, men han ligger och sover och jag sitter här. Jag försökte sova faktiskt, men jag är inte trött. Konstigt!

Vill läsa mer bloggar! Mer mer ge mig meeeer! Fast bra då.

Joel har börjat drömma mardrömmar och verkligen ligger och gryr som en gno HAHAH fan vad fult sagt. Men ni förstår. Jag är liite trött och tycker jag är skitkul just nu. hur bra!?
wuääääää


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!