Lite shopping.

2010-08-02 @ 16:01:20

Igår tog vi en spontanresa till Ikea och idag drog vi till Nordic och handlade en superfin bänk till hallen. Blev som sagt besviken igår över att vi inte hittade nått till hallen så den står ju helt tom nu! Men på fredag kommer bänken och då jäklar ska vi börja få fint i hallen med. Ska ta kort så ni ska få se!

Stannade förbi H&M och köpte tre mössor, två stickade tröjor till hösten och en hakklapp i plast. Allt gick bara på 257 :- Bra pris! Det var världens rea men jag hittade inget :( tråkigt, men jag hittade ju lite till Joel iaf.



Kommentarer
rebecca

Åh vad söta kläder, vill också ha ett barn som jag kan köpa massa söta kläder till haha!.. :)

2010-08-02 @ 16:52:56
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Jenny

Jaa det ska bli mycket intressant minsan! :D dom är garanterat bättre än Kissie iaf. Nasala jäkeln där :P Joo jag menar det, har människan inga gränsen?! Någon borde seriöst spöa upp henne så hon fattar :)

2010-08-02 @ 16:56:57
URL: http://jannny.blogg.se/
linda

fint :) den där koftan tittade ja med på tyvärr fanns den inte tll melle..men kul att joel ska ha blir så söta i sånna kläder :)

hoppas allte bra med er..vore kul med en fika nån dag..kram :)

2010-08-02 @ 18:30:13
Carolina

å vad gulliga kläder han fick:)

2010-08-02 @ 20:45:47
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Cecilia

Hihi, jag köpte också den mössan med "barbapappa sonen" på och den gråa koftan :D såå söta !

2010-08-03 @ 00:01:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!