Lite funderingar

2010-08-16 @ 17:56:45
  1. Är det nu man ska passa på att åka utomlands? När Joel är såhär liten? Eller är det bättre att åka när han är är runt 3-4?
  2. Varför heter det göra slut? Man gör ju slut på ett förhållande, så borde det egentligen inte heta att man gjort slut på förhållandet?
  3. Är det verkligen såhär tråkigt att laga mat till sig själv? Hur gjorde jag innan jag blev tillsammans med Victor kan jag undra.
  4. Är det gott med kräftor?
  5. Varför sänds inte unga mödrar längre?
  6. Varför är det alltid skit på tvn på helgerna?

 


Kommentarer
Kim

1. Absolut! Khira är lättast att ha med. Kellie gäller det att ha mer koll på + att man måste hålla tiden med mat. Khira har ju sin mat i väska med sig överallt. Inte för att kellie är jobbig...men ja du fattar. Åk nu! =)



2. Haha!



3. Jag åt inget när jag va själv ;) Som du säger det är tråkigt!



4. Nej fy!! (enligt mig då)



5. Gör det inte?



6. För att det är då man ska festa ;)



Ja men sen jobbar han ju på tvätten med alla andra chilenare hehe

Är du lika säker då? Att du vill ha hans jobb!

2010-08-16 @ 20:06:22
URL: http://glasborgen.blogg.se/
Carolina

har du aldrig ätit kräftor?

2010-08-16 @ 21:00:08
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Natahlie Wilhelmsson

Kommer inte ihåg alla frågor. Men svarar på några!



Förr gillade jag bara o suga ur saften på kräftorna men nu tycker jag de e skiiit gott! TESTA! haha! ;P



Jag tror inte jag åt så mycket när jag bodde själv, blev nog mest nudlad! Höhö



Kramar Natahlie



2010-08-17 @ 01:01:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!