Jag vaknar nästan alltid före tuppen.

2010-08-28 @ 06:45:44

Trött, trött , trött. Har lekt med Joel sen  han vaknade vid 6. Känns som jag ska gå sönder, tuppa av, svimma av trötthet. Det är bara att göra det bästa utav det och" vila om dagarna när han sover" Det går inte. Totalt omöjligt. För då måste jag diska och städa och fixa så det inte ser ut som nån har varit här och gjort inbrott, typ. Så var jag får orken ifrån vet jag inte. Jag äter knappt längre för jag är så stressad. Jag kan inte förstå hur de med fler barn orkar. Jag vill inte ha mer barn. Jag skulle vilja ha ett till, men inte om man är såhär trött, jag måste orka med Joel och vardagliga saker. Sen måste jag ha tid för Vic och vårat förhållande med. Sen får vi inte glömma mig själv. Hur räcker tiden till med att göra allt det här?



Kommentarer
Linda :)

hej! förstår att du är trött...Håller med dig ta hand om dig joel o din o viktors relation först :) man känner av att de små liven tar stor energi ur en. Ett tips är http://www.blutsaft.se/ :) ja käkar doc tablett som ja tar ibland o de hjälper:) vet docinte hur de ställer sig när man ammar( om du gör det än?)

2010-08-28 @ 08:51:53
Emily

Hej Linda! :)

Jo, jag ammar än och jag har blutsaft hemma. Jag tror nog inte det är någon fara att dricka det när jag ammar eftersom det innehåller järn. Jag fick ju ta det när jag var gravid så tror det är ok att ta det. Tack för tipset! KraM

2010-08-28 @ 15:41:33
URL: http://agressia.blogg.se/
Matilda Sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kramar

2010-08-29 @ 22:29:30
URL: http://matildasanden.se/blog

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!