jag lever, typ.

2010-08-20 @ 17:04:00

Man I feel lika a woman Zombie.
Känns som jag ska spy vilken sec som helst:(
Hur som haver, igår gick jag ut för första gången, kunde inte riktigt slappna av från början. Men sen var det no probs! haha  :D
Även om jag drog hem vid midnatt så var det mycke som hanns med. RIKTIGT SKOJ!


Hade riktigt svårt för att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig, inget passar mig längre

Satt i öltältet på RixFm festivalen först, hörde massa folk som sjöng men jag såg dom dock inte. Men det räknas ju som att jag sett en kändis. Eller?

Sen blev det Deli. Invigde mina skor jag fått av Victor i Julklapp. Trodde jag skulle bryta båda bena den natten.

Jag, Malin & Jonna

Jag & jonna

Jonna & Sandra

Malin var på G the whole night :D

Fest?


Jag & Sandra :)

Sara
:)
 


Kommentarer
Carolina

å lika vacker som vanligt med nadra ord.

2010-08-21 @ 00:47:03
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!