Dag på stan.

2010-08-31 @ 18:58:06

Skönt, jag kom ut lite och umgicks med Tina :) Kändes jävla kul att få träffa sin vän efter man varit och gömt sig nånstans mitt i ingemansland. Jag skulle egentligen gå till timjan idag, men jag kände att jag orkade inte sitta inne i 2 timmar och bara pratade så jag skippade faktiskt det. Ville göra nått med Joel, gå i skogen, gå ut och gunga. Ja, bara få umgås med min son ute.

Han tyckte det var jättetråkigt att gunga. Det såg ut som han skulle somna faktiskt och ändå var det första gången han gungade. Men när jag tog upp honom i min famn när jag satt på gungan så tyckte han det var superkul! Såg Joy och Emily en sväng också, jag ville rida på hunden, men en annan dag kanske..

Fikade och gick en liten tjejrunda gjorde vi. Det var härligt, jag kände mig levande (trött och ont i fötterna) ahah nejvars. Det var riktigt kul att träffa tina igen. Saknar allt så mycket ibland..


Jag & Tina -Januari 09


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!