Birthdayparty

2010-08-14 @ 13:47:10
Ska på födelsedagsfest hos hanna idag. Jag har inget fint att ta på mig! Och det är sant, det finns ingenting jag kan ha på mig som är fint! oh, jag blir galen! Har en klänning men vill inte visa mina fula rispade armar, det är så jäkla fult och jag skäms SÅÅ!
Joel ska jag plocka fram lite fina kläder till iallafall ;) Mitt hår ska vi inte tala om! Jag kan inte göra nånting med det! FRISÖRER BARA FÖRSTÖR HÅR. Jag saknar mitt låånga :(Nej nu ska jag slut klaga och se om det finns nått jag kan ta på mig (trots att jag vet att det inte finns)


Kommentarer
syrran

Hoppas du hittade något att ha på dig till slut.Vad vill du nu göra om på min blogg?

2010-08-14 @ 21:35:56
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!