3 augusti - pina.

2010-08-03 @ 19:27:31

Ska sova nu. Måtse passa på när Joel sover. Vet inte vad det är med mig, jag mår inte bra.
Jag orkar inte ens gråta, så trött är jag. Min hjärna går på högvarv.
Hur mår jag? Varför mår jag såhär? vad är det som får mig såhär ledsen?
jag vet inte. Jag vet ärligt talat inte. Det känns som jag ser på mig själv ståendes från en hög pall, ser hur jag tynar bort, på hur förvirrad jag är. Jag ser så rädd ut. Jag ÄR rädd. Usch. Det är inte min dag idag.


Bild tagen 2007.


Kommentarer
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: 5:an gillar jag bäst med :D

2010-08-03 @ 19:38:35
URL: http://sofija.blogg.se/
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: haha nej.. LCHF står för Low Carb High Fat och är en diet!! :P

2010-08-03 @ 19:39:17
URL: http://sofija.blogg.se/
Louise J

Puss på dig min fina Mly. Finns här och tänker på dig, även om det känns långt borta och vi inte hörs så ofta.



Nya tag imorgon, ibland får vi ta en dag i taget och försöka att inte fundera så mkt på resten.



Jag älskar dig, lilla fina tokstolla.

Kramar i miljoner

Louise J

2010-08-03 @ 20:07:33
stora syster

Men syster då hoppas att det går över snart att det bara är i dag du känner så.Ny dag i morgon så då får vi hoppas att du mår bättre alla har sina dagar dom mår piss.Ring om du behöver prata lova det puss ta hand om dig kram syrran din

2010-08-03 @ 21:48:55
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!