ursäkter till varför man kommer försent

2010-04-23 @ 20:36:42

(..fast gör helst inte det :)

TOP 10:

1. Jag kom inte till skolan idag för att min hund var deprimerad ... han berättade för mig om jag lämnade han skulle hänga sin i sitt koppel

2. Jag kom sent till lektionen eftersom det var dimmigt i morse och jag kunde inte hitta min väg till skolan.

3. Förlåt att jag är sen men jag lät min bror göra mitt smink, stort misstag!

4. Förlåt för att jag är sen, mamma bad mig posta ett brev och efteråt såg jag rosa elefanter som tog mig upp till himlen, men nu är jag nere igen :)

5. Ursäkta jag är sen, men alla i korridoren ville ha min autograf.

6. Förlåt att jag är sen, men min hund åt upp min väckarklocka

7. Förlåt för att jag är sen, men min fågel hade tagit mina nycklar

8. Förlåt för att jag är sen, men grannen tejpade igen dörren med silvertejp

9. Förlåt för att jag är sen, men min katt stängde in mig på toaletten.

10. Ursäkta jag är sen, men fick sakta ner när jag såg skylten "Skolområde, kör sakta"



Kommentarer
Louise J

Tror jag ska använda den där med katten ;)

2010-04-24 @ 11:13:13
Carro

hahaha då kan jag börja skylla på att stina har käkat sönder min väckarklocka.

2010-04-25 @ 16:45:29
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!