U always make my days, Maria!

2010-04-19 @ 22:10:33

Den där Maria Montazami gör mig alltid så jäkla glad! Haha, hon är ju helt bäng and I love it. Tänk om man hade en sån morsa, ujujuj skulle hänga henne i arslet varje dag, hon är ju så kul! :) Och bara för det ska ni få lite citat som kommit från hennes vackra mun som är prytt av läppstift ;) ;



”Jag ska aldrig mer säga ett illa ord om nån som lämnar mitt hus. Ingen. Aldrig.”
Maria lovar bättring efter att ha snackat skit om en väninna.


”Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så jag har blivit expert”
Maria visar att man kan lära sig saker även när man fyllt 42 år.



”Jag tycker folk ska klä upp sig när man går bort, lägg lite effort och ha lite stil! Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig”
Maria anstränger sig



”En gång kräkte hon två Victoria Secret-trosor på rad.”
Marias hund äter lite annorlunda



"Jag tycker man ser ganska ful ut när man tar på läppstift, för vissa gör så här men jag går mer underifrån så”



”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring”
Maria om sin Hollywood-stil



Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant”



”Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar!”



”4000? Jaah… Dyrt… Men nu är den kudden min i hela mitt liv!”



”Jag är så lång och stor med hår och allting så jag kan inte ha ett rött läppstift så skulle det se jätte rolig ut.”




Kommentarer
Isabel

Om NÅGON av hemmafruarna så är Maria härligast :D Uff, då är det kanske itne så långt till nästa bebis för din del då? :P Haha själv börjar jag bli helt terrified inför förlossningen :O

2010-04-19 @ 22:53:11
URL: http://aizah.se
Isabel

Ja, i början var det liksom, men snälla är du på riktigt!? :D Men sen har man ändå lärt sig att Maria faktiskt kan vara rätt klyftig och klockren ibland :)

Aa, men det är nog blandat, typ att föda att det ska göra ont samt att vara mamma.. Jag är ju van vid bebisar och byta blöja och allt sånt där, men jag har ju alltid vetat att om de varit ledsna så kunde jag lämna dem till deras mammor, men nu är det jag själv som ska vara mamma och då kan jag helt plötsligt inte lämna ifrån mig bebis om det blir för mkt..



Aa, lite jobbigt när man inte får svar från den vännen, men jag ger snart upp. Som du säger, inte värt att lägga ner tid på sånt..

2010-04-19 @ 23:12:12
URL: http://aizah.se
maria

Men,,ni har väll inte missat hennes blogg??? Hon bloggar ju på amelia.se ... BÄSTA!

2010-04-20 @ 15:10:10
URL: http://glitterorosa.blogg.se/
Maria

Haha, Aaa MARIA äger totalt..Har blivit beroende av de programmet, och hon rockar! hon är puckad, smart på samma gång..roligt, roligt!



2010-04-20 @ 18:20:56
URL: http://mariiiaj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!