Min fantasi är BÄST!

2010-04-27 @ 00:41:31

Kenza har en tävling om skor -I love shoes- Och hon skrev att man skulle låta fantasin flöda om hur en kväll med hennes skor på sina fötter skulle se ut, och jag skrev såhär :

DEAR KENZA
( allt dettA ska läsas med SPÄNNANDE musik i bakgrunden)

Jag har på mig mina *nighty night* jag dansar,skuttar och springer omkring, hoppar och FLASHAR mina nya vackra skor. Det blir kväll, jag köper en ficklampa och tejpar den på magen så att allt ljus hamnar på skorna. Springer in i skogen och nattrejvar med mig själv och mina underbara skor, vem behöver jag när jag har dessa? Älgarna i skogen tycker dom är helt undeerbara, och vilken reklam jag då gjort för skorna då älgen blir helt förtjust och vill köpa ett par till sin fruga.. Men *VÄNTA* älgar behöver fyra skor, inte bara två. Där har jag då hjälpt till att promota skorna, så snart kommer alla dina skor prysa rådjurs fötter. POWER TO THE ANIMALS!


Kommentarer
Carro

ja brist på fantasi har du inte i allafall

2010-04-27 @ 12:41:44
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!