Varför!

2009-11-27 @ 18:43:15

VARFÖR SKA DU GÖRA SÅHÄR! VARFÖR! Varför händer det här mig? Du får mig att åter minnas de sömnlösa nätter, du får mig att på nytt skaka av rädsla. Du får mig att skämmas, du får mig att äcklas. Jag har gjort allt i min makt för att glömma dig, Glömma allt. Jag försöker att bryta mig bort från dig. KAN DU LÅTA MIG VARA! . Jag vill inte det fhär, fan vad jag känner mig hjälplös. Fan vad jag skäms, fan vad jag äcklas, fan vad jag inte orkar! I alla dessa år har jag försökt att glömma, försökt göra allt för att ORKA kämpa för mitt liv. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, du skrämmer mig, jag hatar dig, STICK från mitt liv, gå! Jag vill bara glömma dig, begrava dig med mina minnen, men du låter mig inte vara. Jag vill inte! Fan jag är så jävla rädd..

Sluta utnyttja mina svagheter..
Jag vet verkligen itne vart jag ska ta vägen jag kan inte andas..


Kommentarer
s o i n i n e n

hej på er :)

besök gärna min blogg och just nu är det tävling, det är veckans blogg, det är bara att anmäla sig här: http://soininen.blogg.se/2009/november/veckans-blogg.html#comment så anmäl er :D

ha en underbar kväll, kram moa !

2009-11-27 @ 20:58:52
URL: http://soininen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!