Titta vad jag har hittat

2009-11-20 @ 16:46:08

.. Visst är det coolt? Man kan ju även äta dessa sen. Tänk när man har fest och kan bjuda på dessa! ska nog införskaffa mej lite av de här som jag kan bjuda på sen när jag har födelsedagsfest! efter graviditeten förstås! Yeey! =)


Glasen är ca 6 cm höga. Gott till sprit såklart, men funkar även perfekt till andra drycker och går att använda om och om igen under kvällen tills du blir sugen på att glufsa i dig dem! Ett paket innehåller 2 glas.


Det var mina favoriter från Coolstuff.se
vilka är dina? ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!