Tips igen =)

2009-11-23 @ 17:50:12

Detta kan man ju önska sig. Skulle själv vilja ha dessa! Funderar på att köpa mig två st och sen ha en liten tävling där ni gissar kön på bebben och dag den kommer ut och närmast vinner, bra va?. Eller vilket pris skulle ni vilja tävla om? Det är ju tre månader kvar, men jag måste ju ha nått fint pris, så kom med förslag!




Set innehållandes 16 stycken olika makeup-borstar av gethår.
Setet innehåller allt du behöver för att lägga såväl vardags som partymakeup.

Ett perfekt set för alla som tycker om att sminka sig, det blir ännu lite roligare med snygga och framförallt bra penslar.
Borstarna ligger i en snygg svart/vit förpackning som är enkel att ta med sig.
Inget byte pga hygienska skäl.


Kommentarer
towe

jaa de skulle jag gärna vilja, jag kan ju när som :D



vad kostar dom där borstarna, ksulle gärna sätta tänderna i dom! :D

2009-11-23 @ 17:53:46
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Bello

Hehe jag kände precis som dig :) :P

Men jag lovar dig vännen du behöver verkligen den där somnen som du faktiskt kan tillåta att unna dig nu :)

Våra karlar kan inte känna vad vi går igenom ( vi kan inte känna vad dom går igenom heller för den delen ). Men det går åt så jäklarns mycket arbete, ork o krafter vid en förlossningen men verkligen inget man förstår föräns man är där, hur enkel o snabb ens förlossning är :P när bebisen kommer ska det ammas nästan hela tiden o där emellan ska du hinna med massa annat. Byta blöja, få ungen att somna för att sen trösta den när den vaknar o sen börjar det om igen :P Med tiden blir det bättre men början är tuff det är något jag måste erkänna, även om det på samma gång är helt underbart :) så som sagt FÖR GUDS SKULL KVINNA!!...UNNA DIG SÖMN NU FÖR TUSAN!! :)

2009-11-23 @ 18:02:59
URL: http://beelloss.blogg.se/
towe

men vart kan ma köpa? jag vill faan ha! :D behöver smink borstar som satan.

jaa men säg en dag så proppar vi käk och shoppar loss! :D



klappa bebben godnatt nu <3

Hälsa också att tant towe&farbror Johan ska gos honom/henne skinnflådd när han/hon föds!:D hihi

2009-11-23 @ 18:34:25
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!