Test =) I brist på annat.

2009-11-27 @ 13:24:53
Lovar du att vara ärlig? Indeed I will.
Du heter:
Emily
Smeknamn:
 Emily damp :) - inte skämmas-

Låt som när du är ledsen sörjer till? Pink-sober
Beroende av: Mamma
Vem behöver du mest just nu: Jag vill ha mitt barn hos mig nu.
Vad tror folk om dig? Jag vet inte, men skulle tippa på att de tror att jag är mer kaxig än vad jag är.
Stämmer det? Ibland måste man ju säga ifrån på ett visst sätt. Men njah.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon & skor :)
Vad säger du för att imponera på någon? Känner inget behov av att göra det faktiskt.
Hur imponerar man på dig? Om man är sig själv -And If i like it- Just like my man!
Brukar du skratta för dig själv? HAHAH! Ja heela tiden :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Sover du?"
Var bor du? Ovanför kiosken som blivit rånad precis (Y)
Trivs du där: Det är inte hageby, men det är mitt andrahandsval, så ja! Jag trivs!
Äger du några converse: Indeed I do ;)♥
Sprit, cider, vin eller öl: Allt är gott! T om sprit -Om man fixar till den rätt-
Brukar du bli för full: Nej! Men har hänt!
Vad har du för mobil operatör: Comviq, compadre!
Är du allergisk i mot något: Tomat :) Bra o veta va?
Har du haft sex idag:
Nästa mål i ditt liv: Att plugga upp alla mina betyg
Hur svarar du i mobilen: "A de Emily"
Vem ringde du senast? kommer inte ihåg, tycker inte om o prata i telefon
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: .
Antal timmar sömn inatt: 04.30 - 12.00, do the math
Sov du ensam: I did not.
Brukar du komma i tid: Faktiskt så brukar jag det, ibland.
När mår du bra: När jag mår bra.
När blev du fotad senast: Häromdan tog victor fram kameran o fota mig & magen :)
Hur känner du dig nu: abstinens! Vill spela The sims
Vanligaste färg på dina kläder: vit& svart tror jag =/ Fast jag har mycke färg också.
Vad tycker du om fötter: Som människor, finns både fula & fina.
Hade du en bra kväll igår: Jaaa! Jag hade supermys!
Favoritdryck på morgonen: Oboy!
Rakar du benen: Ja :O
När brukar du oftast gå och lägga dig: Så olika, när jag känner mig trött.
Är du blyg? Tro det eller ej, men Ja!
Sysslar du med någon idrott: Nej, men ska börja gymma snart. Om det räknas som sport.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, snabbt och smidigt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Omg >.< 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Sätta på en brud!
Är du nöjd med ditt liv: Jag är glad att det inte gått utför, så ja.
Är du bortskämd: Mamma säger att jag är det, men själv tycker jag inte de faktiskt.
Vad gör du i morgon: Jag ska plugga psykologi!
Vad är det värsta du vet? När folk tror att man är på ett visst sätt bara för att man ser ut på ett visst sätt!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag vet inte.
Vad behöver du just nu? En massage
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte.
Vad längtar du till? Jag längtar tills min bebbe kommer
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, de tror jag!
Vad använder du för shampoo? Olika.
Vad är det finaste du fått? En cykel som nu är stulen.
En speciell dag du minns: Jag minns den susta juni när jag fick reda på att jag var gravid, var så lycklig hela dagen!
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Jajjemän!
Om fem månader: Är mitt barn två månader
Du samlar på: Pant! haha! Och nagelgrejer. Nagellack osv
Gröna eller röda äppeln: Gröna med salt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: När jag får bollfanskapet i hålet,så!
Vilken tid gick du upp idag: 12.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja :)
Har du strumpor på dig nu: Nae skänare o vara barfota!
Vad ska du göra ikväll: Sätta ihop min och Victors första julgran!
Är det okej att gråta: Alltid,spelar ingen roll när.
När grät du senast: Igår kväll- Så känslig när jag är gravid-.
Laddar du ner musik och film från Internet: Har ni hört the whistle song?.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala skulder.
Bär du glasögon eller linser: Nej, men ja får ont i huvet när ja läser men optikerfan lyssnar inte!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: M verkligen. Tycker jag något är snyggt så skiter jag i om det är märke eller inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika
Har du piercing: Naveln tutten & tungan..
Vill du gifta dig: JA! för en gångs skull vill jag det!
Vill du ha barn: Absolut!
Solar du ofta: Nä =/ Inte ens på sommarn
Är du bra på att laga mat: Tror jag nog! =) Iallefall vad jag har fått höra!
Gillar du att dansa: I LOVE IIT!
Är du bra på att sjunga: Ja, fyfan! hahaha. Nej :(
Är du flygrädd: Faktiskt inte :)
Hur vig är du: Nu när jag slutat dansa kan jag knappt göra robot dansen, så ovig är jag.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola, vatten är alltid godast att dricka när man är så där toktörstig.
Vilken är din favoritglass: GB Sandwish & nya temptation, calippo med.
Tror du på ett liv efter döden: A de gör jag! STENHÅRT!
Tycker du om sushi: Jag provade när camilla fyllde år! De slutade med att jag skulle få betalt om jag åt upp! Så gott var det!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Inte ens i samma land.
Har du tandläkarskräck: Njae
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska, men de kommer nog ändras snart
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många många gånger
Biter du på naglarna: Nae!
Röker du: Nae.
Hur ofta tränar/motionerar du: Inget alls just nu!Promenader lite då & då bara.
Senaste låt du hörde: Pink-sober
Vad gör du på helgerna: Jao inte festar jag iaf!


Kommentarer
Cassandra aka Cazii

Wtf har du salt på äpplen? Hahahah

2009-11-30 @ 16:38:08
URL: http://cazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!