Könsbestämning?

2009-11-19 @ 18:29:48

Har varit på mödra och snackat lite och vi ska få göra ett till ultraljud. Wihii va S-K-Ö-N-T! Jag är jätterädd att det ska vara nått fel osv fast de sagt att allt ser bra ut. Så vi kanske får göra ett till och det är det jag bryr mig om faktiskt, att få se att allt är bra med barnet. Men sen är det ju en bonus om man får se barnets kön, för hon sa det, hon jag pratade med att om man vill & om dom kan se, så kan dom berätta könet och det vill jag! Fast.. Jag ska inte komma med ursäkter för det är ju faktiskt för att enda anledningen är ju för att ja inte kan hålla mej


och att jag faktiskt är otroligt nyfiken!
Så jag ska inte ljuga och säga att det är pga annat ;)
Victor ville ju att vi skulle vänta så de känns som att ja sviker han lite, lixom de skulle vara fantastiskt att få veta könet när jag fött fram det och alla känslor bara väller fram och få höra "det är e pojke/flicka"
Känns som jag tar det ögonblicket ifrån han lite. Men vi kom precis hem därifrån så vi får väl prata om det. Jag tror ju att det är en Pojke & Han flicka..
Undrar vilket av dom det är!?  Huummz




Jag ska ha en liten tävling lite närmare förlossningsdatumet och då ska ni få gissa kön och datum och så ska jag utse ett fint pris till vinnaren! Behöver inte vara nån jag känner, alla får en chans. Tror tillomed dom jag inte känner har större!? Haha nejvars, vi får se! den som gissar rätt vinner! så enkelt är det och bara för man känner mig betyder inte att man har rätt eller hur!? jag tror på en babyboy iaf!


antal dagar kvar :  The Magic 100


Kommentarer
Linnéa Johansson

Jag tror ju som sagt på en flicka =). Har ju min statistik att luta mig emot =). Och jag tror du går 1 vecka över tiden =). Puss och kram skumbanan

2009-11-19 @ 20:22:36
URL: http://nogg.se/neagruppen
towe

jag har beställt en tjej! så våra familjer kan bli ingifta med varandra. haha!

2009-11-19 @ 21:03:03
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Linda svalle :P

ja tror flicka och att du kommer få tidigare för de är så lågt ner på dig..typ 1 vecka tidigare...!

2009-11-19 @ 22:36:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!