Jingäl bäls jingäl bäls

2009-11-24 @ 16:16:34

Snart är det jul! Jag längtar alltid efter julen, men blir så besviken sen! Jag hoppas verkligen julen blir bra iår! Vill inte ha så höga förväntningar, eller asså. Det har jag inte heller. Jag vill bara fira med familjen UTAN bråk, UTAN tjafs och UTAN besvikelse.. Får hoppas på de bästa =) Nu ska jag ju fira med min pojkvän och hans familj = min nya :) Och det här är sista gången utan barn. Sen ahr vi vår lilla plutt. Jag längtar men är så skrämd på samma gång, det får man vara va?

snart är det unga mödrar på tv. Men jag mår så ILLA och har så ont i huvudet, har känt mig krasslig nästan hela tiden nu sista tiden ( det lät konstigt) Men nu ska jag försöka dricka lite vatten och sätta mig framför tvn och mysa med mig själv.. Kanske prata med mig själv också. Får se om tiden finns..
Och så saknar jag vic också. Ibland känner man att man vill ha tid för sig själv, men sen när man väl får det så vill man bara pussas! iallefall jag =) Hörs sen då? Tjolahoppsan sá
Pussi


Kommentarer
Carolina

Det går ut på att man ska försöka hålla sig kvar så länge som helst.sen i slutet står det mellan 2 st och dom som har åkt ut för rösta på vem dom tycker ska vinna en halv miljon

2009-11-24 @ 21:53:49
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
seer du på dä programmet?

värsta skiten! unga mammor som bara skaffar barn men inte kan ta hand om dom... typiskt prgogram där alla unga sammlas om hur man inte ska va :O men du blir en bra mamma =)

2009-11-26 @ 09:18:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!