Godmorgon..

2009-11-22 @ 15:58:09

..säger jag såhär klockan KVART i FYRA! Herregud! Känner mej så dum, mamma skulle bjuda på tårta för robin fyllde år igår och jag tackade nej för jag känner mej så krasslig. Men känner mig så jävla dum.. Robin min älskling har ju inga kompisar så han får väl sitta själv med mamma & äta tårta. Känner mig skitdum =(


Kände mej illamående igår innan jag gick och la mig och hade Världens mest otroligt starka sammandragningar. Jag blev skiträdd och trodde helt seriöst att värkarbetet satt igång. Jag är så nojig av mig! =/
Men jag somnade tillslut för att SEN vakna med världens kramper i magen och jag var så YR så jag fick kråla mig till badrummet för o sen spy i en hel timme. Fan vad jobbigt det var. Kändes som lilla bebbe skulle komma upp så ont gjorde det! Usch..
..Och jag som säger att  jag inte är rädd för smärtan under förlossningen. Men igår gjorde de S-J-U-K-T ont =( tänk då hur det känns när jag föder..
Pjuh! Im dead already
Tur då att det finns



Kommentarer
towe

det gör inte ont att föda faktiskt, det är bara värk arbetet innan som känns! det andra är nästan bara "skönt" att få pressa ut ungen(arna) så man hinner inte tänka på smärta :D godnatt pussunge!

2009-11-22 @ 21:21:23
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Bello

Jag fick lite sammandragningar då o då under min graviditet men en speciell sån där smärtsak fick jag en gång när vi var i Linköping o jag o min vän sprang ifatt tåget som vi skulle med för att komma hem. Först kände jag ingenting men när jag kom hem hade jag skitont, kunde knappt stå lr andas, Kändes fan typ som håll fast i magen, längre ner. Men det gick över sen men kan säga dig att smärtan jag ikände under förlossningen var verkligen ingenting emot den där saken jag fick den dagen så det kommer nog gå jättebra ska du se :)

2009-11-23 @ 17:56:46
URL: http://beelloss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!