Första inlägget på Blogg.se! ;)

2009-11-18 @ 19:31:23

Hey babes! Missed me? Jag har ju bara flyttat till blogg.se!
Men ska ja va ärlig så vet jag inte om jag kommer stanna här.
Blogspot känns mer som hemma för mej, jag är ju van nu. Så får se om jag stannar kvar på den här bloggen :)


så tråkigt bara nu när man börjat få folk att läsa min gamla blogg, så ska jag helt plötsligt byta!?
Ja sånt är livet :) Nejvars, Men jag hoppas ni vill följa mig genom resan i mitt liv. Valde ju attv börja blogga för min egen skull, det är ju fortfarande för mig egen skull, men kul med läsare ju! Iallafall Nu är det biggest Looser. Blir att ta sig en titt på det. Tjingeling!

FÖRRESTEN. Nån som vet hur man gör olika kategorier? Vill ju dela av mina graviditetsveckor osv o allt jag skriver om graviditeten i en "gravid" kategori. Hjälp mig om du kan snälla! Chill!

och sabina, du kommer väl fortfarande läsa min blogg? <3 ;)


Kommentarer
Carolina

Det är klart att jag kommmer fortsätta att läsa din blogg som jag alltid har gjort.oj jag fick ta din oskuld med att vara den första som kommenterar på din nua blogg :) Vad fint du redan har lyckas få den puss

2009-11-18 @ 22:31:33
Emily

Sv: Tack Carro, ja försöker men ja vill ändra MASSOR MASSOR. men de kommer väl med tiden!

2009-11-18 @ 22:56:19
URL: http://agressia.blogg.se/
Clara

När du loggar in på bloggen kommer du till en startsida, klicka på översikt i flikarna där uppe ser du en flik där det står "kategorier" där kan du skapa nya, döpa om och ta bort olika kategorier :)

2009-11-19 @ 13:46:16
URL: http://clarasfunderingar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!