...

2009-11-25 @ 20:43:02

Idag har jag varit seeeeeeeg, sorry!♥ Haft prov och nu har jag så Jädrans mycke att stå i! Imorn blir de tvätt & jag som pratat med Towe om att ta en runda på stan! det ska fan bli av! så trött på o ställa in med alla jämt. Nu får de fan vara bra, jag har isolerat mig sålänge nu. Måste få sig ett slut, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Jag älskar att jag är gravid, jag är JÄTTEglad att jag ska få barn med den jag älskar mest av allt på denna jord, verkligen. Men att vara gravid är inte min grej, så enkelt är det. Ska se film nu. Mår inte så bra.
Bina har fått sina prinsessor nu, fick ett mms. med en bild på dom, Så jävla FINA! Hon va så trött älsklingen. Men hon ska få blogga om allt det här själv! =) Det är roligast så! NI kan läsa hennes blogg här http://twinmomtobe.blogspot.com
Pussi♥


Kommentarer
towe

men gumman, jag förstår om du vill ställa in! jag har ju varit i din situation själv! <3

2009-11-26 @ 08:22:17
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!