EEEEH?!

2009-11-29 @ 17:38:29


Alltså låt mig bara säga ; JÄVLA FANSKAP!
jag? gå på tabletter? Vad är det för JÄVLA skitsnack. Jag slutade med dom såfort jag flyttade tillbaka till Norrköping, och det var inte så att jag MISSBRUKADE dom? Det var medicin jag fått av min läkare, som jag käkat i tre år, och det var meningen att kjag skulle fortsätta. MEN jag blev gravid och jag har inte ens en tanke på att börja igen. Hur fan kan man tro att jag är så DUM som skulle knapra i mig massa skit? Och vissa är inte ens farliga för barnet, det finns folks som tyvåärr måste käka antidepp and i dont blame them. Visst skulle de vara skönt att få trycka i sig några och inte känna någon smärta, men jag skulle ALDRIG göra det. ALDRIG i hela mitt liv. Så sluta gå runt och fråga personer i min omgivning om jag "tar massa tabletter" Utan fucking fråga MIG, så ska jag ge er ett svar! RAKT AV! Och det var ju inte så att ja käka dom för att glömma allt, det var för att orka fortsätta kämpa och TACK OCH LOV hjälpte dom mig att fokusera.. Thats Its.
Att man ska behöva förklara sig, helt jävla sjukt.


Kommentarer
Anna

Jag har ätit antidepp-medicin mot min ångest i många år,när jag var gravid också,pratade med barnmorskan om det och vi kom överens om att jag skulle fortsätta med dom,och det har inte påverkat mina barn det minsta.Bättre att man mår bra under graviditeten för då mår också barnet bra.Skit i vad folk säger,gör som du själv känner,man är ingen missbrukare för att man äter antidepp. Lycka till med graviditeten.

2009-11-29 @ 23:24:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!