WOHOO!

2009-12-15 @ 04:46:16


Jag är faktiskt riktigt jävla stolt. Och klockan är "bara 04.38" snark.
Inatt 02.13 Hade jag bebisens hand mot min för första gången :')
Det var jätte mysigt, för den strök med handen längs magen, upp o ner och så strök jag med min hand också, sen stannade den upp och tröck då istället handen upp mot mig som en "high five" typ såhär

Jävla paint att vara så svårt! Men jag hoppas ni förstår!
Förresten, finns det inte typ paint 2 eller nått? en nyare version av paint?


Kommentarer
Cassandra aka Cazii

Aaaaaw vad gulligt! Vilken grej fyfan!

2009-12-15 @ 21:48:00
URL: http://cazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!