WHATEVER

2009-12-04 @ 13:52:16


Ett tag sen nu, har bara inte haft tid och känner att bloggen inte är nått jag tänker lägga ner min energi på, först och främst för att vissa går och snackar massa jävla skit om att jag är nån jävla tablettmissbrukare, ursäkta mig era jävla rövhål, Mind your own FUCKING buisness. Och som jag sa; det är absolut inget fel med att äta mediciner under en graviditet och jag klagar int på dem som gör det. Men gå fan inte och snacka skit om mig, det RÄCKER. Bara för att du själv lever på Soc och äter och blir så jävla fet så de enda du gör är att sitta och skvallra och läsa om mitt liv. Jag blir så JÄVLA ARG. Just fuck off. SÅ därför funderar jag på o lägga ner den här JÄVLA skiten. Vad ska jag ha en blogg för? Kan väl lika gärna köpa mig en anteckningsbok och skirva dagbok istället för att få er att få massa idéer till erat JÄVLA SKITSNACK..
De enda ni gör, sitter med era jävla kaffekopp och cigg i munnen och snackar skit, Ja HERREGUD vad intressant ens liv kan vara, era jävla KUKHUVEN!


Kommentarer
Anonym

Jag vet hur dt känns gumman, dt var därför jag la ner min blogg.. Man vill ju inte blåtta hela sitt liv om folk bara snackar=/ Hoppas allt är bra med dig, och din lilla bebbe i magen...

Jag är iallafall en trogen läsare av din blogg, och jag tycker du är som alla andra som är gravida, livet går upp och ner ena dagen är man hur glad som helst och allt är toppen, och andra dagar sitter man på sin säng och gråter. Men i slutet blir dt värre för då är man lite orolig inför förlossningen... Men dt vet ju inte folk som inte har varit gravid, dom tycker man bara är lite skännslig=/

Hoppas allt blir bättre snart =))

kramar Emmie

2009-12-04 @ 16:41:18
Cassandra aka Cazii

Du borde försöka ignorera alla idioter och skitsnack! Det är inte lätt, men du vet ju själv vad som stämmer och inte stämmer, och det är ju viktigast! Var stark, snart kommer du ha din alldeles egna lilla guldklimp och du kommer inte bry dig alls om alla idioter! Jag tror på dig, du klarar det här!

2009-12-05 @ 16:29:31
URL: http://cazy.blogg.se/
de e dä hon inte gör

gnäller om livet o allt hela tiden hur tröt hon ä, hur faaan tror hon att dä inte kommer bli sän när barnet kommer? bättre? vist man är säkert lyklig men mkt tröttare så gnäll inte du har inget att gnäla för än

2009-12-10 @ 18:37:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!