VÄRLDENS BÄSTA JUL!

2009-12-25 @ 11:57:47


Jag hade den bästa Julen nånsin. Förlåt Mamma jag vet att du har gjort allt för att jag ska få en bra jul. Men FYFAN jag hade världens bästa julafton någonsin. Och vilken bra smak Gisela o Mats ( Vics föräldrar) har på saker. haha Im impressed.. Men jag är iallafall ASGLAD! Fan vad jag uppskattar gårdagen, inte "bara" för alla presenter, men de va inget bråk, tjafs,skrik utan de va lugnt och roligt..
AH fyfan :D Hoppas ni haft en lika härlig jul som jag! Är så supernöjd med alla presenter och med all god mat..
Det absolut godaste jag vet på matbordet är ju så klart

 ska hem till mamma senare och lämna en present till henne också.. Hoppas ni haft en bra jul och lika tråkig nyår som mig. (Har inte festat på nyår sen jag var 14=SANT och sorgligt!)
 & då var de ju fjortisfylla hit o dit haha, så nån riktig fest på nyår har det aldrig varit :O


Kommentarer
fylla sen 14?

hoppas inte de blire någon heller nu nrä man ska ha barn skal man inte dricka alls i barnsnäret eller ens tänka på skaffa barnvakt!

2009-12-27 @ 13:08:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!