mys!

2009-12-15 @ 13:25:22




Vintern är verkligen min favoritårstid!♥ Snö snö, massa snö.
Jag har alltid älskat vintern, alla är så mysiga och allt är så mysigt, det är helt sinnessjukt!
I love it.


Som ni vet satt jag uppe till fem inatt och när jag "gick och la mig" somnade vid halv 7ich så kände jag världens halsbränna. blää, så jag sprang in på toan och fick spysjuka =( Jävla halsbränna..
Så nu måste jag mejla in mina uppgifter till min lärare via FirstClass och jag vet itne hur man gör! och det är deadline. Fatta mitt dilemma eller :O


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!