♥ Movies today..

2009-12-22 @ 12:50:44

Ligger i sängen och sover Victor kommer in och väcker mig genom att säga ;
Vic : Vet du vad vi ska göra idag?
Em :Vilka vi?
Vic : Vi?
Em :Nae?
Vic Vi ska gå på bio, jag har bokat biljetter till oss
Em vilken film?
Vic New Moon

Måste bara säga att jag inte är en sån där fanatiker av denna film som tina
HAHA! =)♥
Men den verkar super bra and Were gonna Check it out ;)


Och jag hade precis haft världens mardröm och var skit sne o ledsen på han när jag vakna, men det löste han snabbt ;)  Är ju som sagt jätte jättejätte ledsen att vi inte kunde åka ner till Västervik som planerat och firat Lilljul med min " familj" träffat Hermann O peter, Nona, hanna, Linnéa -som kommer ändå från danmark- Ja ALLA! 
Så han drog till med att göra något mysigt istället, o de uppskattar jag jättemycke!
UUUUUUUH, vad smörig jag låter! ska spela lite sims nu! 3an! 2 an var så .. blä?

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!