Hej hallå!

2009-12-20 @ 19:34:24

Varit hemma hos mamsen idag, fick i mig lite tårta som hon & robin köpt också - jättegod! Medans Vic var på stan och inhandlade det sista i julklappsväg. Skönt! Hoppas alla blir nöjda och glada! =)
Stannade också förbi hemma hos Gisela, -vics mamma- och lirade


Skillnad? förutom att det är trummor och mic nu? fast det kanske är de om är skillnaden?
och de va så svårt =( Fast kul iallefall! Victor körde loss på gitarren och jag på trummor. Skönt att man kan ha lite att välja på och att man kan spela fler åt gången! Det gillar vi!



 Fast det gick ju inte så bra. Jag "dog" eller vad man ska säga ; FLERA gånger. Men får väl försöka fixa hem det spelet och sen bli proffs! Det ni! ;D Då blire match för er som törs! SUUUPERTRÖTT! Vill sova. Znark!


Kommentarer
Cassandra aka Cazii

Jag är lätt på en match! xD

2009-12-20 @ 19:56:52
URL: http://cazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!