Halla

2009-12-19 @ 11:35:45

Varje morgon har jag vaknat tidigt, om det är för att jag vet att det är en dag närmare BF eller för att jag inte kan andas pga förkylningen, vet jag inte. Men nått är det iallefall..


Jag måste bara säga att dryga personen och kommentarer- Ni som känner er träffade ; Jag hatar inte er.  Snarare så att jag tycker SYND om er, det är faktiskt sant. Sitta över internet och försöka klanka ner på andra, anonymt i 99 % av fallen,. Det är lite tacky, dont ya think?


Jag bryr mig inte om sådana värdelösa kommentarer, MEN skulle ni säga det öga mot öga skulle jag tatt åt mig och lyssnat på vad ni sagt, annars.. så Nej tack. skriv på. Ös ut din frustration över ditt patetiska liv på mig, eller whatever.
I actualy dont give a shit


Kommentarer
towe

Vem håller på nu då? :o så segt med anonyma skitar.

Vem vet, de kanske är samma snille som skriver till mig? ;P vi får ta och kolla IP nummer från dom tycker jag! :)

2009-12-19 @ 12:35:33
URL: http://towebomaan.blogg.se/
towe

IP numret står precis under kommentaren, så om du ger mig IP numret, så kan jag jämföra med IP numret som skickar till mig?



vilket cp, herregud, varför skulle du inte känna sparkar? Ahh vilket fölk det finns.

2009-12-19 @ 14:47:20
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Madicken

Hej på dig!

Allt bra?

Ha en bra Lördag :)

/ Madicken - Hon som kämpade sig ur självskadningen.

2009-12-19 @ 15:47:59
URL: http://conler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!