eh,hej?

2009-12-17 @ 00:08:18

 "Hej mitt namn är NN och jag ringer från SoundicRadio"
 Förstår ni att jag blev uppringd av radio för att Nethan sände en hälsning till mig?♥ How sweet aint that? Satt dock på spårvagnen och telefonen är ju haldöv så jag sa ju "va" i varannan mening, Bra där Emily.
Fan jag kom inte ihåg hälsningen, för det hördes ju knappt, som sagt satt på en spårvagn + knullad mobil = ÄÄÄÄ! Plus att jag blev chockad. Brukar ALDRIG svara i telefonen, speciellt inte på dolt asså! Och nu när ja tänker efter lät jag heeelt lam! Men det var jättefint gjort och jag blev helt rörd! Så rörd att jag glömde vantarna på sätet! Haha.. Men de var verkligen fint gjort. Tack Nethan de betydde oändligt mycket! verkligen!



( Imorgon är det Ultraljud! )


Kommentarer
Carro

Vad gulligt gjort av henne det vissar bara att hon bry sig om dig

2009-12-17 @ 00:12:46
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Nethan

Gumman de där var ändå lite av vad jag kunde ha valt för att visa att jag är glad som fan att ha dig i mitt liv. Jag vet ju att vi har haft de körigt och så fram och tillbaka. JAg vill bara att du ska ha de så himla bra för de förtjänar du faktiskt! MEr än någon annan på denna jord!



And i do love you big time <3

2009-12-17 @ 13:05:00
URL: http://wrongattitude.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!