Dilemma =/

2009-12-15 @ 03:08:57



Har ett dilemma, vet inte om jag ska fortsätta att PLUGGA tills jag blir klar, SEN sova? - tror jag blir klar kanske runt 6 om jag kör på flitigt, ja för det är ju inte lite grejer att göra. Men jag ska inte tycka synd om mig själv för jag har haft tid på mig, bara valt att skjuta upp det. Så efterklok man kan vara! Men jag hoppas jag lärt mig nått utav detta.. Åh vad jag önskar det vore söndagnatt så jag fick en dag extra!

ELLER..
 ska jag lägga mig nu och gå upp skapligt imorn och fortsätta innan jag drar iväg till skolan? Saken är den att jag kommer ju inte sova gott om jag vet att jag har läxor kvar och så vet jag ju inte hur lång tid det tar tills allt är klart.. Fan.. Tror jag stannar uppe.

Åh, vad livet är svårt. Krama mig?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!