break..

2009-12-14 @ 23:09:20

Pjuh! Plugg, plugg massa plugg. Kan väl glädja mig med att det är sista dagen som jag behöver vara i skolan imorn! Eller onsdag också för betygssättning, men mer "lektionsaktigt" .. Bad update today, sorry♥ SKÖNT att sluta skolan, då kan jag göra vad jag vill ( nästan) kan ju knappt gå längre haha! Men skönt, träffa vänner oftare osv osv =) eller hur älsklingar, visst ska det bli skojsigt? :)



På torsdag ska vi på Ultraljud igen♥ Då får vi se de lilla pyret.
Och så ska vi ta reda på könet.
Fast vi tänker inte säga det till er förrän det fötts! Vet dock inte om jag kommer kunna hålla mig, det tror jag inte så, alltså- håll uut!
 Men vadå, I want to keep it a secret.


Tänk om det är en liten flicka därinne, en liten prinsessa.
Men tänk om det är en liten plutt, en liten pojke? ♥
Folk har frågat mig vad jag helst vill, och med risk för att låta klyschig -svarar jag : jag bryr mig inte, jag vill bara ha ett friskt barn.Jag kommer bli överlycklig vilket som, det är bara det att jag är nyfiken och vill veta! Inget mer med det :) Jaja, nu blir det åter till pluggandet.

Con Amor, besitos♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!