Att komma tillbax

2009-12-08 @ 00:20:58

Jag har börjat bli mig själv igen =)
Jag har börjat gå ut och träffa folk! Världens härligaste känsla, skönt att börja komma tillbaka till civilisationen lite smått. Jag mådde ju RÅ dåligt i början av graviditeten, och det fick mig att stanna hemma då jag inte vågade gå utanför dörren för att jag endast spydde och verkligen mådde Apa.

Sen mådde jag bättre på "må illa" fronten, men började gräva ner mig mer psykiskt. Men nu börjar jag komma upp igen, Jätte sent. Men bättre sent än aldrig eller hur =)? Jag älskar er, jag älskar verkligen er så mycket. Och var och en av er som har kommenterat har jag minnen med, och det uppskattar jag och tänker på dom OFTA. Ni, mina vänner, kompisar, bekanta, syskon- ja allt. Tro mig, jag tänker på varenda en av er. Jag är ledsen att det inte finns nån kontakt.


Men jag trodde verkligen de skulle bli bättre efter jag flyttat hem.Men jag har blivit jätte jätte isolerad av mig, men som sagt, jag vet det. Förlåt kära älsklingar. Det börjar te sig nu, jag lovar. Jag börjar må bra nu!

Och GUD Buddha ska veta att jag saknar er!


Jag slänger in en bild på mig från egypten.. HA HA! =)


Kommentarer
towe

haha! dom där brösten må ha krymt isåfall ;P hihi sötnos!!!

2009-12-08 @ 16:13:58
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Danqi

tack så mycket.. jaa jag är väldigt stolt över min prinsessa <3 ser att du också väntar på något :P vad kul. njut för du kommer sakna magen och allt som händer där inne senare hihi kram

2009-12-08 @ 19:24:26
URL: http://danqii.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!