Am I back?

2009-12-06 @ 21:13:07


Hej älsklingar, sorry for the bad update. Jag har bara inte haft ork, tid och lust! Vill inte låta vissa saker knäcka mig, men tyvärr så påverkar allt som händer runtomkring mig. Idag går jag in i
Yeeey =) Men det är som sagt ett bra tag kvar. Har bestämt att inte ta bilder på magendå jag tycker att den inte växt nått sen vecka 21. Min syter-patricia- sa själv att hon var större än mig i 7 månaden, som jag är i nu. Och de va inte kul o höra då hon va så liiiten. Jag vill ju inte vara tjock ( vilket jag känner mig hela tiden, mår så dåligt över det) Vill bara se mig i spegeln och se en gravid tjej, inte ett fetto.  Säger inte att man är fl när man är fet, men jag som alltid varit smal, det är en omställning. SEN så blir ju vissa FETA för att de är så lata och endast sitter o käkar massa kladdkaka samtidigt som dom snackar massa S-K-I-T! Fast dom får ju endast skylla sig själva =) Haha. Jag syftar på en viss människa,ja!

Får bli bilder på min kagge en annan, vacker- dag ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!