Some good flashbacks

2016-03-25 @ 21:20:06
Jag har tänkt lite kring bloggen, det var flera år sedan jag bloggade på riktigt, men jag känner att jag är redo att komma igång igen. Undrar om jag har några av mina gamla följare här? tvivelaktigt då jag inte haft den öppen på så himla länge, men himla roligt om ni skulle hitta tillbaka. Kommer ni ihåg mina youtubevideos? HAHA. Jag kollade på dem för något år sen och skämdes ihjäl. Hur kunde jag ens ha lagt upp det från början? Nytt år, nytt material ;) Håll utkik! 
 
Nu tycker jag att vi kör en liten flashback med roliga minnen :
 
 
När vi hade köpt en ny dator och man lekte med camen :

 
 
Ifrån en youtube-video. Alltså, om ni bara visste hur mycket jag garvat åt mig själv "Bakom kulisserna". 
Man kan ha jävligt roligt med (åt) sig själv ibland. Ser jag inte ut som en kille eller? 
 

 
Alltså, mitt efternamn är Jehovas vittnen förknippat. Min mammas man var ett Jehovas vittne och jag får så många påringningar hemma pga det och öppnade jag inte dörren så slank de ner dessa i brevlådan- sjukt jobbigt!
 
Jag hade gråtit hela dagen och så ringer en person jag knappt kände och sa "Vi drar och käkar!" Haha, det var så sjukt otippat men otroligt kul och jag vill dra mig till minnes att jag garvade mig igenom hela lunch dejten.
 
 
Ännu mer coola funktioner:
 
Första gången jag var ute efter jag fött Joel. Härlig känsla att få vuxentid igen, dock trött klockan 23 så jag gick hem. Men kul var det!

Haha när jag och en vän spelade in MTV-Cribs.
 
Sist men inte minst; Emily for president.
 
 
 
Cromwell tiderna! haha guuuuuuud. Inga mer kommentarer där.
 
 
AAAH! Det var kul att gå igenom lite. Nog om det förflutna, nu blickar vi framåt i alla anseenden.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!