Dr. Phil maraton

2014-10-28 @ 22:53:57


Har ett Dr. Phil maraton nu såhär på kvällskvisten. Joel sover, Victor är iväg
På kryssning och jag har egentid. Det är
Så himla viktigt att kunna ha tid för sig själv, att lägga andra saker åt sidan och bara kunna koppla av. För mig är det svårt att koppla av om det är stökigt eller om jag har tvätt som ska vikas/tvättas. Ja. Jag måste ha ordning och reda hemma annars blir jag jättesnurrig i huvudet. På senaste tiden kanske det gått till överdrift om man frågar Janne och min lillebror Victor som bor med mig. Stackarn, vet inte hur många gånger jag skällt på han. Men jag hatar när man säger "fixart sen". Vadå sen? NU! Måste bättra mig och lära mig att slappna av. Dags att börja fila på nyårslöften, har ju redan en punkt klar. 😜

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!