Den värsta natten på länge.

2014-10-28 @ 00:08:18
Igår jobbade jag ett långpass på jobbet. 9-21 men jag trivs så mycket på mina två arbetsplatser att det inte ens är jobbigt att jobba så många timmar och igår var det som sagt ett sådant långpass. Allt var bra tills jag efter några timmar började känna mig hängig, snorig, kliade i halsen och så fick jag migrän! Vid 20 snåret så mådde jag så pass dåligt att jag gick hem till Janne då jag började jobba 8 dagen efter och det känns så onödigt att åka hem för att bara sova sen i princip stiga upp. Janne var sjuk men jag åkte hem till han ändå för jag skulle bara ta en dusch och sen sova. Duschen fick huvudvärken att försvinna och när jag skulle lägga mig och sova så small det bara till i huvudet. Jag blev SÅ yr, skakig och illamående. Vad fan? Och när man är vikarie så vill man inte ajukanmäla sig för man vill ju visa framfötterna och osäkerheten när man får ett pass nästa gång tär på en. Så däeför valde jag att vänta ut och se om jag blev bättre, men vid halv 12 då kände jag att det fick vara bra. Så blev att sjukanmäla sig och ockupera badrummet. Lite småtokigt att jag skulle  "ta hand om" Janne men så blev det tvärtom istället. Men så kan det bli ibland. Idag mår jag bättre iallafall 😊 våran stockholmsresa blev iallafall inställd. Men det går ju fler tåg. Hehehehe nu var jag lite wolig. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!