Partey

2014-02-02 @ 17:50:41
Hej hallå! Igår blev det en spontanutgång för min del! Hade det riktigt trevligt faktiskt! 👌 på förfesten satt jag dock med mina tjejpolare inne i ett sovrum och pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade och hade fotografiverkstad! Haha 😂 medans alla andra satt i vardagsrummet, men var skönt att inte sitta med så mycket folk faktiskt! Jag har blivit folkskygg igen...? Fattar inte varför..? Det blev två öl för min del, sen kände jag att det räckte. Var absolut inte full men kalvade ändå när jag kom hem. Blir alltid så även om jag knappt druckit! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!