Hur mycket ska man orka?

2014-02-12 @ 23:16:25
Man försöker att finnas där, ställa upp för de man verkligen bryr sig om och älskar. Man försöker verkligen. Men ibland finns det en gräns, ja, för vi alla har en sådan. Du passerade den för längesen men ändå så kan jag inte låta bli att försöka hjälpa dig. Sträcka ut min hand och försöka greppa din, men du ligger alldeles för långt ner i hålet. Jag når dig inte. Jag hör dig, men du vet inte ens själv vad det är du vill få sagt. Sjung ut det, skrik ut det, bokstavera det för mig. Men frågan är. Vet du ens själv vad du vill? Vet du vilken melodi du vill sjunga för mig? Vet du vilka noter du vill spela för mig? Olika noter som du spelar för de andra. (Säger en sak till mig, en annan till nån annan och gör en tredje )  jag vet inte. Jag bara orkar inte. Självisk, själviskt, självisk. Hjälp dig själv för fan. Kamma till dig, mogna! Öppna ögonen!! Jag orkar inte stötta dig mer. Jag bara orkar inte.. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!