Det här med att sova..

2014-02-25 @ 00:29:08
Varför ska det vara så svårt? Det är det härligaste som finns? Jag tror mig veta varför jag har dessa sömnstörningar ( jag är min egna dr. Phil) likaså andra saker jag har svårt för. Som tex att dammsuga. Jag HATAR det. Varje gång jag gör det så kryper det i kroppen på mig av obehag. Det är på gränsen till ångest och ju mer det låter desto räddare blir jag. Och även där har jag luskat kring hur det kan vara så och tror mig veta svaret.. Synd. Men får intala mig själv att det inte är någon fara helt enkelt. Nån av er som också har för sig/får för sig knasiga saker ibland? 
 Syroyo.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!