01.55

2014-12-15 @ 02:08:42
Klockan är 01.55 och här ligger jag i sängen, sömnlös. Joel har varit sjuk hela veckan så nätterna har bestått av att badda av Joels varma 40 gradiga kropp, gett medicin och tröstat en ledsen kille. Visst blev man trött efter 5 nätter med att inte kunna sova ordentligt, men det var ju mycket värre med han. Lilla älsklingen.❤️ inatt är det första natten som han inte vaknat på (än) men känner sån oro i kroppen så jag kan inte sova. Varför kommer alla tankarna på nätterna? Superkonstigt! 
Men ligger och reflekterar över mitt liv och jag känner mig så.. Det är så mycket känslor som jag inte kan sätta ord på. Men jag kan säga såhär. Jag är  glad som har den familj jag har ( de jag har valt att fortsätta ha kontakt med) och mina vänner. Mina älskade underbara vänner som verkligen finns där för mig och de säger att de alltid finns där och det gör dem. Så underbara! Jag älskar er och ni vet vilka ni är! 








Kommentarer
Anonym

vilken vacker kropp

2015-02-11 @ 18:24:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!