I've missed u soo..

2014-08-02 @ 01:21:13
I onsdags hade jag en av de härligaste kvällarna på lääänge. Träffade en fin vän  från förr och insåg hur jäkla mycket jag saknat henne. Fantastiska människa! ❤️ Vi satt hos henne och drack lite och åt gott, sen gick vi vidare till Hugos- där det var skumparty! Jag hoppade och studsade hela kvällen. Jag hade
Så jävla kul!! Åh vad jag saknat min vän! 

 
Jag har haft lyckan att även berika mig med nya fina vänner, bla från jobbet. Jag är glad över alla nya människor jag lär känna. Jag bodde ju i stort sett i Västervik under min sena tonårstid,
Så när jag kom tillbaka till Norrköping så hade jag inte så stort umgänge kvar, men det var lika bra. Men jag är så nöjd med de få men fina vänner jag har omkring mig. ❤️ 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!