En bra impulsiv sak!

2014-08-07 @ 12:48:12
Jaa ni som känner mig vet ju hur jävla impulsiv jag kan vara. Såg igår att arts ink hade drop in tid, ringde brorsan som ställde upp med att hämta joel på jobbet, sen blev det att dra till tatueringastudion 😊 har ju stjärnor på höften och har haft sen jag var 18 år. Min polares pojkvän tatuerade och jag hade alltid velat ha stjärnor, så tanken var att ha de från höften upp till revbenen. Vi hann bara göra 6 st stjärnor, tanken var att de skulle vara 13 st och vi skulle fixa dom på en annan sittning, tiden gick och sen frågade jag varför det dröjde. Fick då till svar att han hade sålt sin maskin o inte tatuerade längre(?!!?) alltså jag hade nästan etalat för hela, inget stort belopp men ändå. Dålig stil! Men jag är glad att han inte lyckades förstöra mer av min kropp.. Så här är en bild på mina sjukt fula stjärnor innan och tack till ARTS INK Som kunde fixa dom! 👌 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!