A haunted house

2014-08-02 @ 20:20:10
Ååh vilken stressig dag det varit
Idag! fick ett meddelande av hanna att jag hade glömt mitt pass hemma hos henne, och min kavaj. Hade inte ens märkt att min kavaj var borta. Men vi bestämde att vi skulle ses så jag kunde hämta upp passet efter jobbet nångång. Jag sa att jag skulle höra av mig, men kunde jag det sen? Näää för jag hade glömt laddaren på jobbet!! Hahaha assååå... så fick springa o köpa en ny. Men nu är jag hemma hos min älskling o vi ska se en film nu. Kommer somna fort eftersom jag bara kunde sova 2 h på jobbet inatt.. Älskar att somna i min bejbs famn. ❤️ 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!